blog profile links credits
8.3.2011 ❤❤❤

Hye !!! hari ini BIRTHDAY dia, HAPPY BIRTHDAY awk :)
nak tahu takk?? hahahaha mugkin hari ini hari bertuah utk sy tau...org lain pnye Birthday,aku plak dapat tuah dia :D bagi aku bertuah laa sbb dpt jmpe ngn si syed nie,maklum laa org dari Jepun kan :p bertuah sbb apa?? sbb yea laa dlu takk la selalu jmpe tp ada laa jgak aku dok lepak ngn si syed nie,cuma ala lepak setakat dia pndang aku,aku pndang dia..hahahahahah tp td tak,ha kat dlm bus td masa dlm bas aku ngn dia b'selisih bahu laa dgn dia sbb dia nak g kat brother drive tuh yg aku plak nak dduk laa..aku pon tngah dduk2 tuh dok pkir laa spe laa Mamat Jambu nie mcm pnah tengok jee, dlm hati ckp nie syed ke??? lpas jee syed hbis tnye brother drive tuh,dia dtg dduk dpn aku then aku pon t'tbe mulut nie bkn main ringan kan ckp ehhhh syed ke nie,bila balik?? hahahahahaha syed plak fufufufuhhhh nak tegor dah td tp takot salah org,anis kan?? aku pon senyum smpai telinga laa bila dia ckp cm tuh :p sengal. Si syed nie balik sni dah lbih kurang seminggu mcm tuh,dia cuti dua bln,kate nya.Dtg lmbh nie sbb nak melawat Makwe..awww how sweet syed nie,sbb tuh kek Men syg syed nie lbih :p nak buat kejutan kat Makwe la konon-konon nye..hee dia ajak aku sekali g umh Makwe, aku plak mcm duhhh nak g ke takk aerh then dia bole tnye, anis last g umh Makwe bila??? sbb syed tahu aku dah takk ngn Dia,sobsobsob jahat syed nie tau..isshhh wei tau laa hang dok Jepon tuh lama, hahahaha..anis nnti balik syed nak pkai tiket bas nie balik bole tak?? *Bas Rapid. duuuuhhh dah lme system tuh tidak di gunakan lg en.syed oi ;p Smpai jee umh Makwe,terkejut dia dan meriah dia sambut kedatangan kami :)
sayang Makwe <3 wei lama kott aku tak g umh dia even umh dia ngn aku tak jauh mana *sorry Makwe ;) borak-borak smbil mkn kFc yg syed bwak, 21/3 insyaAllah Makwe nak g Umrah *Hope Makwe selamat pergi dan selamat pulang <3 Syed kat depan b'borak ngn Pakwe n aku plak kat dapur teman n dengar cerita Makwe :) dah pkul 3 ingt nak balik laa tp Makwe dah masak so kne tnggu laa , Makwe masak Ayam masak merah pas tuh air sirap yyuuummmmyyyyy !!! *favorite tuh ayam Masak merah ngn air sirap Makwe <3 Makwe tak nak join kami makan kate nye busy :p dah selesai mkan tlg Makwe lg dok belek-belek brang2 Mak,yea laa dorang pindah ada brang-barang lama tak bawak so Makwe tengok laa mne yg elok simpan tak elok nak buang. Guess what guys..aku jmpe gmbar dia masa skola rendah,alalalala Omel nye :) Mcm-mcm story Makwe bg tau dkat aku, seronok aku dengar pas tuh layan Haziq n aida plak,syg dorang <3 masa aku nak balik nangis2 haziq takk bagi... Haziq ckp "kalau kkak balik Haziq tak nak syg kkak lg" syed pon kne jgak tau...
" abg dduk sni jgn balik,abg ngn kkak tak bole balik" time tuh syed dah la tngah mengantuk..HAHAHAH Haziq siap buat permintaan lg tuh kalau aku nak balik ada syarat..syarat dia "kkak kne mandikan Haziq"... Seronok melayan karenah bdk-bdk nie..
Haziq..kkak syg Haziq <3 Aida pon sama <3 
nnti kkak dtg lg okay syg :) <3



p/s : i LOVE u so much MAKWE
Syed thanks utk hri nie :)
back to the Memory <3


hashsayra
Posted by Tuesday, March 8, 2011 8:17 PM with 0 notes | add more notes | TOP

Welcome.

You've visited to hashsayrajourney.blogspot.com
Click follow to read for her latest updates about her blog! It will appear right in your blogger dashboard.

Screen size 1024 x 768
Best viewed in Google Chrome.
My personal site.
You are not allowed to right-click on my page!
online

Me.

I'm Hashsayra
I born in a cencer life on 15th of July at Selangor.
I love my family and friends. I even love myself too.
Moreover, I interested on musician, fashion, photography, technology, and cute stuff for several times. There are my passion.?

Music.

<200> width="25" height="25">
Shout with me.




Theme by Marychee marychee.bs.com 2009-2011 © all rights reserved - powered by blogger. Older Newer