blog profile links credits
Flower is Bunga ❤ ^◕‿◕^


Hai !!! Tengok tengok saya ada bunga,awk ada ke ???BestFreeDesign.Com border=okay bunga nie aku simpan dari first day aku dpt (15/7/2008 Hari jadi aku) until now,walaupun bunga tuh dah kering dan layu aku tetap akan simpan..sweet kan akuBestFreeDesign.Com border= HAHAHA Beb mcm mne aku tak ckp mcm tuh,kau bayangkan lah kan...aku ambik bunga nie dekat pejabat sekolah wei kene megadap guru penolong kanan HAL EHWAL PELAJAR (garang nak mampus cikgu tuh nme ckgu tuh Sarimah) masa tuh waktu rehat..aku pon bukan main laa dengan riang nye makan d kantin kan then tetibe jee ada laa pengawas nie cari aku ckp "hanis cpt..cpt..PKHEM nak jmpe" then dgn relax nye aku pon g laa pejabat..OMG !!! semua kerani dlm pejabat tuh pandang aku semacam jee..ehemm aku nmpk bunga plak tepi meja PKHEM tuh,so dlm hati aku pon b'kate "bunga untk aku nie" wei naluri aku selalu betol tau !!! bila aku dah duduk depan PKHEM tuh dia pon ckp Mamat yg Bernama nie K____ A_____ nie sp Hanis..awk ingat sekolah nie sekolah swasta ke ape ha???apa no fon bapak kau bak sini ckgu nak call..kau nie tak penah penah buat hal !!! time ckgu ckp macam tuh terus jee air mata gua meleleh beb..agak laa nak call bapak aku kan,mampui laa aku..aku pon merayu laa "ckgu tlg laa jgn tepon...sbnar nye sy takk tahu apa apa pon...hari nie hari jadi sy..ckgu...wuwuwuwuwuw nangis sedu sedu aku kat situ tp apa kan daya gua kan..BestFreeDesign.Com border=last last kan wei aku dok punya laa merayu,dia ckp skarang kelas awk waktu apa aku pon jwb laa waktu akaun ckgu Juhaida..ha mampus laa kau jap lg kne ngn dia plak. Aku pon dgn perasaan sedih yg amat sangat masuk ke kelas...wei semua pandang aku sbb aku sorang jee paling lambat masuk kls mse tuh,ckgu akaun aku tnye laa knpe nie hanis..aku terus nangis balik then slow slow aku cerita apa jd kat pejabat td...kengkwan kelas aku semua nak dtg kat tmpt aku nak dngar tp dorang kne marah sbb dorang kene wat kje akaun smpi siap aku d kecuali kan..hehehe ada ke ckgu akaun aku bole ckp mcm nie "dah dah jgn nangis,lain kali awak jgn laa suruh dia anta bunga tuh dekat sekolah,knpe tak kat rumah??awk jangan risau ckgu PKHEM tuh best friend sy nnti sy slow talk ngn dia atau pon awk nak sy slow talk ngn mak awk??? uiissshhh ckgu nie agak laa nak slow talk ngn mak aku plak kan..mati laa aku mcm tuh.Ouh ha lupa plak sebelum aku keluar dr pejabat tuh PKHEM ckp ha balik sekolah nnti awak dtg cpt ambk bunga nie..kalau ada dlm tong sampah sy tak tahu okay. Bila loceng balik bunyik kengkawan sekelas aku semua teman aku g pejabat utk aku ambk bunga tuh..PKHEM perli aku time tuh dia ckp "ramai body guard awk bawak dtg nak ambk bunga awk nie???" akuBestFreeDesign.Com border= Terima Kasih cikgu.Walaupun aku kena ambik bunga nie di tangan PKHEM itu tak bermakna kenangan buruk tp adalah kenangan paling berharga dan indah yg tak akan aku lupa kan sepanjang Hayat aku !!!Terima Kasih kerana dia adalah jejaka yg pertama yg menghadiahi sy Sejambak Bunga Ros !!!(nie adalah kali pertama aku dpt bunga sepanjang hayat nie) terima kasih jgak untk PKHEM aku yg bertimbag rasa HAHAHA cikgu akaun aku yg baik hati dan kengkawan 4akaun4 yg terlibat menemani aku ke pejabat utk ambil Bunga tuh.


p/s: Six buds Roses means i LOVE u
TERIMA KASIH ◕‿◕
Posted by Tuesday, April 26, 2011 12:20 AM with 0 notes | add more notes | TOP

Welcome.

You've visited to hashsayrajourney.blogspot.com
Click follow to read for her latest updates about her blog! It will appear right in your blogger dashboard.

Screen size 1024 x 768
Best viewed in Google Chrome.
My personal site.
You are not allowed to right-click on my page!
online

Me.

I'm Hashsayra
I born in a cencer life on 15th of July at Selangor.
I love my family and friends. I even love myself too.
Moreover, I interested on musician, fashion, photography, technology, and cute stuff for several times. There are my passion.?

Music.

<200> width="25" height="25">
Shout with me.




Theme by Marychee marychee.bs.com 2009-2011 © all rights reserved - powered by blogger. Older Newer