blog profile links credits
SemuaHouse ❤❤❤

Hello !!! Hari nie aku pergi SemuaHouse HAHA duduk jee KL tp SemuaHouse pun aku takk pernah jejakkan kaki. Okay buat apa aku pergi sana ??? Hey pagi pagi aku dah bangun utk teman Kak Ika pergi sana. Hari nie First day dia keja so sje lah mengedik ikut nak tengok suasana dlm SemuaHouse tuh. Sebelum gerak tuh,g rmh Makwe dlu,amboi Makwe bkn main bnyk lg dia tapau kuih utk aku ILOVEYOU lah Makwe. Masa dlm bus tuh kan Kak Ika gelisah jee sbb yea la org tak ada pengalaman berkerjakan mcm tuh laa jd nye. Ohh Mak tercinta sudah tunggu kami di depan SemuaHouse tuh.Semangat betol Mak nie kan,mcm nak hantar anak masuk First Day sekolah HAHA. Oi awal gila kott kami sampai,padahal kedai tuh bkak pukul 10am yg kteorg pukul 9.30 dah smpai Hee.

Tunggu punya tunggu Bos ngn pembantu butik pon dtg bukak kedai,Bos butik nie org Cina. Ehh dia baik kott lepas hantar Kak Ika tuh aku ngn Mak nak balik lah kan,tp Bos tuh ckp masuk la dlu dduk dduk n tengok tengok,so aku ngn Mak pun apa lg serang HAHA. Oh ha masa tngah  duduk n tengok tengok dlm butik tuh Kak watie (kalau tak silap tuh nama pembantu butik tuh) dia tnye Kak ika umur berapa,duduk mana,pas tuh dia ckp yg nie adik ke ??? sbb muka nmpak sama (sambil menundingkan jarinya kearah aku) aku ngn Kak Ika saling berpandangan antara satu sama lain dan tiba-tiba dengan pantasnya Mak menjawab yang nie SEPUPU dia. Kak watie: Ohhh patut lah muka seiras. Aku Senyummmmmm jee lahhh.

Bye Bye Kak Ika,kteorg balik dlu yea. Kerja rajin rajin okay HAHA. Sebelum balik tuh,Mak ajak sarapan pagi dulu baru balik. Kami sarapan dekat kedai Mamak shja, Roti Canai dua dan Teh o' panas dua Hey kami Sehati Sejiwa lah HAHA okay aku dah mula perasan. Dah Habis mkn,anis jomm cari org Astro yg kat tepi jln tuh Mak nak Complain nie.Hee tp org Astro tuh takk ada pulak. Jalan jalan Jakel shja Mak nak cuci mata tengok kain kain,kan dah nak raya nie tp kain pun tak beli lg. Kakak dekat Jakel tuh ckp Ha kain nie sesuai utk kulit yg mcm adk nie kulit jenis cokelet,dan sekali lg dgn pantasnya Mak ckp Hey dia putih lah. Ha ambik kau Mak aku kasi Bomm HAHA. Kami jalan berpimpin tanggan Awww How Sweet ❤

❤Sweet sweet Day❤
9.6.11
Posted by Thursday, June 9, 2011 3:15 PM with 0 notes | add more notes | TOP

Welcome.

You've visited to hashsayrajourney.blogspot.com
Click follow to read for her latest updates about her blog! It will appear right in your blogger dashboard.

Screen size 1024 x 768
Best viewed in Google Chrome.
My personal site.
You are not allowed to right-click on my page!
online

Me.

I'm Hashsayra
I born in a cencer life on 15th of July at Selangor.
I love my family and friends. I even love myself too.
Moreover, I interested on musician, fashion, photography, technology, and cute stuff for several times. There are my passion.?

Music.

<200> width="25" height="25">
Shout with me.




Theme by Marychee marychee.bs.com 2009-2011 © all rights reserved - powered by blogger. Older Newer